Öh, sommer eller nåt...

Nu är det sommar och jättevarmt. Men skit i det nu, (skrev det mestadels för att få någon koppling till rubriken), idag vann Frankrike över Portugal och det tyckte jag var roligt. Matchen var däremot skitseg. Ska nog bli en underhållande final utan några portugriser som filmar så fort de kommer in i straffområdet eller bara när de saknar annat att göra.

Imorgon ska jag klippa mig, nog. Jag har i alla fall tänkt det och så ska jag samtidigt passa på att lämna in mina hörlurar som har varit paj i flera månader utan tt jag orkat gå en promenad på fem minuter från skolan till affären. Sen småste jag nog försöka hitta på något mer innan jag smälter sönder av värmen och meningslösheten.

Det kändes faktiskt himla tråkigt att skriva nu plus att det blev extremt dåligt (nästan sämre än vanligt). Så jag säger bara zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.

Tors 6 jul 2006 02:10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0