Men tja....

Hejdu. Nu har jag startat min meningslösa blogg i brist på någonting vettigt att göra. Men det är i alla fall något att göra, vilket gör det till ett tidsfördriv. Egentligen har jag många vettiga saker att göra. För tillfället är jag dock mer svettig än vettig, Ska byta tröja innan imorgon. Sen måste jag klippa mig också. Det börjar verkligen bli dags nu. Normalt brukar det ta ungefär tre månader från tanke till handling när jag ska till frisören. Denna gång verkar det dra ut på tiden en aning mer... men det ska nog bli av i veckan. Det är faktiskt en tillgång att se när det blåser, det är inte så galet kul att få mjölk i håret när man ska dricka. Har så sjukt dålig fantasi nu att det borde vara kriminellt för mig att skriva.. för att fylla ut bloggen lite ska jag lägga till lite gamla skrifter från annan sajt. Buona notte.


Kommentarer
Postat av: hampus

så du ska inte vänta tills det eventuellt börjar brinna då. det är ju annars att veta om man behöver klippa sig =)

2007-03-21 @ 23:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0