Jahajajaja...

Ungefär så tänker jag nog nu. Ganska ointressant tanke så jag ska försöka hitta på något annat kanske inte lika ointressant att skriva om. Imorgon konfirmeras min syster. Det måste ju alla som läser detta är så spännande att de omedelbart kommer att implodera av den höga intressantheten. Eller det där var kanske inte riktigt sant, om det trots allt var så intressant ber jag om ursäkt för min oerhört intressanta text som tog livet av er.

Om jag ska vara helt ärlig så hade jag ingenting intressant att säga, ingenting alls faktiskt. Poängen är snarare att fördriva min ointressanta tid. Tiden går förövrigt hela tiden, bland annat så går det 3600 sekunder på en timme. Ursäkta om ni satte kaffet i halsen nu, när jag kommer med massa fakta som man knappt tror kan vara sann. Hoppas ni nu märkte att jag var totalt grammatiskt inkorrekt. "Hmmm, massa fakta, är inte fakta plural och faktum är singular och han presenterade ju inte mer än ett enda faktum", tänkte ni säkerligen.. och i så fall var det en smart och korrekt tanke. Så man kan alltså inte lägga fakta på alfapet eftersom det är plural.

På senare tid har faktiskt folk börjat läsa mina eländiga nonsenstexter om ingenting som totalt understimulerar hjärnan så att den bryts sönder inifrån och flyter ut ur näsborrarna som en överkokt gröt. Jag borde nog ha skrivit någonting om att läsning sker på egen risk. Det känns lite halvkonstigt när folk läser sån här skit. Har de inget bättre för sig? Men det skulle faktiskt kunna vara värre. Jag skulle potentiellt kunna spela in mina texter i datorn och sjunga upp dem. Då hade det blivit minimalt antal överlevande. Men av hänsyn för alla er läsare som fortfarande har en bit hjärna kvar skall jag nu avsluta mitt blaj. God kväll..

Tis 25 jul 2006 01:05

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0