Galet

Tiden går fortare ju äldre man blir. Det är helt galet. Lov, jul och nyår och allt sånt partaj byts nu mot skola och arbete. Jag har ju förresten tjuvstartat skolan redan idag. Jodå, jag var minsann uppe och studsade 6:40 i morse. Och sen GICK jag till skolan runt klockan sju. Galet tycker många, roligt tycker jag. Man måste vara lite dum i huvudet och halvt hjärndöd för att ha lite roligt ibland. Det skall i alla fall bli roligt att ha franska i skolan igen, och det menar jag verkligen! Nu finns det nog många som skulle skjuta mig med sådär tolv skott i pannan, förutsatt att det finns några dårar som läser det här. Så jag gör nog bäst i att säga adjö.

Mån 9 jan 2006 12:51

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0