Det som man inte trodde...

...har inte inträffat. Vad nu "det" skulle vara har jag ingen aning om. Men det har i alla fall inte hänt något särskilt. Världen känns väldigt oöverraskande för tillfället.

Det kan ju vara positivt, jag har ju inte ramlat ner i något stort hål i jorden som ingen trodde fanns, men som ändå fanns och inte kunnat komma upp för att det var för mycket gräs ivägen. Det skulle varit extremt överraskande men samtidigt känns det ganska så behagligt att det inte har hänt.

Men jag hade nog föredragit att något intressant hade hänt som inte handlar om narktotika och gamla idrottsstjärnor. Det hade varit betydligt roligare om det hade hänt något roligt. Ibland har man nog för höga rolighetskrav särskilt så här i slutet på sommarlovet då man känner sig som en last på samhällets slöa axlar och inte gör något vettigt överhuvudtaget. Man får helt enkelt försöka se de små roligheterna. Bra väder hade ju varit småroligt eller ett skapligt bra tv-program eller något annat som egentligen inte är särskilt roligt.

Nu är jag för trött eller troppo stanco som det heter på italienska... bonne nuit.

Tors 17 aug 2006 02:15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0