Andra gången

För andra gången i mitt liv skriver jag dagbok. Förövrigt så vann IFK matchen mot Sundsvall den 16 juni med 2-0 (1-0). Imorgon har jag tyska på morgonen. Det är inte så farligt som det låter. Jag läser nämligen tyska 1. Sedan har jag franska som är roligt. Dagens notering får bli att jag egentligen har olika strumpor på mig. Dock syns det inte så tydligt för de är i samma färg. Men kollar man riktigt nära så ser man att det på den ena är små ränder. Jag har börjat lyssna mycket på Anna Ternheim nu för att komma in på något helt annat. Och för att byta ämne igen så kan jag nu komma på när jag städade mitt rum senast. Jag minns det som om det vore igår och ändå var det juldagen 2004 eller var det 2003? Jag har i alla fall småplockat någon gång i kvartalet, för det mesta. Hoppas jag. Men nu är det hur stökigt som helst. Nu borde jag nog sluta med det häringa skrivandet. Kanske skriver igen om ett halvår eller två. Fast jag skulle ju potentiellt kunna få ett infall redan imorgon. Jaja, nu är det slut för den här gången i alla fall.

Ons 26 okt 2005 23:47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0