Ny vaccinering och snart resa

Igår vaccinerade jag mig för andra gången på en dryg vecka. Denna gång gick det galet mycket smidigare. Knappt någon väntetid alls och framförallt - inget två minuters läkarhbesök för 75 kr/minuten. En liten lustig detalj. Efter det att systern hade tagit sprutan började jag kolla på min arm. Jag letade lite och hittade inget hål där sprutan verkade ha gått in. Två sekunder senare frågade jag systern om hon såg det. Hon började leta men kunde inte heller hitta något. Men en kort stund senare sa hon "ibland får man chansa" och placerade plåstret på ett godtyckligt ställe på armen. Det var inte så att man då kunde låta bli att sätta på plåstret, utan det skulle definitivt på. Hur som helst tyckte jag det var ganska roligt. Detta om detta.

Imorgon ska jag utomlands. Känns som en dryg evighet sen sist. Rumänien blir det denna gång, där har jag inte varit innan. Vi kommer även passera andra länder jag inte heller varit i såsom Ungern och annat sånt där öststatsgojs. Jaja, får se hur det blir. Men kul blir det nog.

Nu ska jag i alla fall bege mig till torget för att träffa en viss Henrik Johansson och sen kommer min bror hem också... och det är ju aldrig fel. Ciao.

Kommentarer
Postat av: hampus

hallåhallå
här borde det skrivas mer. det är ju skitkul upptäckte jag precis. speciellt det där med för/körskola.. tycker inte att vi borde anamma franskan stavning dock, istället borde vi göra som italienarna och införa konsekvent stavning av tj-ljudet! ha det bra, vi ses snart.

2007-06-04 @ 17:58:45
URL: http://www.hampushagman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0